Bråvalla 2014


 
 
 
 
 
 
 
Jag har verkligen inte tagit in allting än för det var så otroligt jävla bra,
men att jag har ont i hela kroppen och känner mig helt mörbultad
måste betyda att det var speciellt de senaste dagarna.
 
Vi har skriksjungit, hoppat, dansat, skrattat, ätit, sprungit i regnet,
lärt känna nya människor, hängt, och helt enkelt levt till fullo.
Från Passenger, Daniel Adams-ray, och Broiler,
till Maggio, Blasterjaxx, Petter, Linnea Henriksson, och  Kings of leon.
Att få sitta på någons axlar och se ut över ett helt publikhav när någon släpper dropet.
Att maten kostar det dubbla och att slänga sig i ett tält med sköna människor när regnet började ösa ner.
Att gå två mil för att komma till frächa dushar.
Att hälsa på massor av nytt folk och höra på sina favoritartister med sina bästa vänner.
Att få träffa en himla massa bloggare man ser upp till.
Jag tycker redan om festivallivet trots alldeles för lite sömn och skavsår.
Och sist men inte minst, så såg jag Ron Pope. Som har varit en dröm jag vet inte hur länge. Från dröm till uppfyllelse.
 
Det var ren lycka. Jag har inga ord, det var något jag väntat på så länge. 
 
Bråvalla, du levererade verkligen. Tack för dethär året!!!!
Publicerat i Allmänt / Kärlek
Taggar: Bråvalla / Bråvalla2014 / Livet
#1 / / Veronica:

Åh vad roligt!

#2 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

gud vad kul

#3 / / ☆Z I N J A☆:

åh jag vill åka till bråvalla nångång:)

#4 / / Frida:

Det såg ju riktigt kul ut! :)