Ibland är inte allt som en dans på rosor.

 Igår gick verkligen allt fel för mig. 
Var ledig så planen var att jag skulle in till new york.
På morgonen säger dock min värdpappa att han vill att jag tar mitt körkort så då fick jag stanna hemma. 
Dock när jag väl kommer till stället där ja ska skriva är det HUUR mycket folk som helst. 
Blir tilldelad en annan kö (kortare) av en dam där. När jag väntat där i en timma så kommer jag fram och det visar sig att jag skulle ha stått i den andra kön då jag inte hade ett speciellt papper jag måste ha för att få skriva provet. Den andra kön är flera timmar lång så med gråten i halsen ger jag upp och går till bilen och där brister gråten ut. 
Besvikelsen över att behöva säga till min värdpappa på kvällen att jag inte kunde ta testet, Att jag inte tog mig in till new york och allmänt grinig Anna. Så kom hemlängtan igen.

Åkte till Mallet och köpte Ett ljus som luktar underbart (Rea dessutom ;) ) 
 
Sedan åkte jag hem och tyckte synd om mig själv resten utav dagen, hundarna var med och stöttade mig i det hela. 
 
En utav alla köer.