Merry Christmas.

God Jul från Amerika. 
Jag har verkligen haft en mysig och otroligt rolig Julafton med min värdfamilj här i Howell. Igår var vi uppe hos farmor och farfar och jag hade en extrem hemlängtan men de tog hand om mig så bra och vi lekte i stora huset. 
 
Imorse vaknade jag 07.00 av att J slänger i dörren. Han var sur över att han inte fick gå ner och se alla julklapparna tomten lämnat under natten.  En halvtimma senare med två övertaggade barn var vi redo med kamera och sprang ner och kikade. 15 minuter tog det för barnen att riva upp alla paket och vilken häftig känsla det var, leksaker överallt, papper, rosetter, skrik, skratt och alla var bara lyckliga.
 
Efter barnen hade börjat leka med sina leksaker blev det min hög, Hade inte alls trott att jag skulle få några julklappar men tomten kom ihåg mig i år också ;) ( Tack mamma och pappa!) 
Fick även fina presenter av mina värdföräldrar, vilket var över förväntan så det blev en riktig överaskning!!
 
Efter jag öppnat var det föräldrarnas tur och sedan hade jag gömt undan presenterna från mig så jag gav dem lite efter. Det blev en hitt, båda lego paketen för barnen är ihopbyggda under dagen och pusslet till föräldrarna blev de väldigt glada över. 
 
Efter lek och frukost åkte vi iväg till kyrkan och även det var häftigt, det var väl egentligen som en vanlig gudstjänst som i sverige men allt var på engelska, de ber på annourlunda sätt osv. Men det var roligt att följa med. 
 
Vi åkte hem och lekte lite mer, jag blev en häst/dinosaur som J skulle rida på så jag kommer nog ha träningsvärk i ryggen imorgon, haha. 
 
Mamman började laga mat och vi plockade ur allt fler och fler leksaker ur förpackningen. Leksaker överallt just nu. 
 
Jul skinkan blev super god och hela middagen blev jätte bra, har verkligen kännt idag att jag har konectat med min värdmamma vilket är väldigt skönt då jag  inte känt det innan. 
 
Efter middagen blev det familje film och sedan gick barnen och lade sig och jag har bara hängt på mitt rum, städat upp lite och satt i en tvätt. 
 
Här kommer lite bilder från dagen. 
 
 
 
Såhär såg det ut när jultomten hade kommit och barnen inte var vakna än.
 
I G´s julstrumpa + MASSOR av godis.
 
 
J hade en dinosaur julafton, de mesta av hans julklappar innehöll dinosaurier, haha. Här har vi några av dem när de är påväg ner till sina vänner i källaren. 
 
Fina juldukningen.
 
Igen, här ser vi barnens chicken nuggets de älskar...
 
 
Julskinkan, ser fram emot resterna imorgon ;)
 
 
 
 
Några av mina fina julkappar, gosigaste morgonrocken av mina värdföräldrar!!
 
 
Det har verkligen varit en toppen dag och jag är verkligen så glad över att jag har fått komma in i denna familj och att jag vågade ta steget att flytta hit. 
Jag uppskattar verkligen er alla som hjälpt mig med min resa hit och som stöttar mig. TACK <3 
 
#1 / / Amira Masalin:

UNDERBART inlägg!! Låter väldigt härligt och jag hoppas att du får underbara sista dagar på detta året :-)