Liten uppdatering

Äta,sova, jobba, träna äta igen. ja så ser mina dagar ut. OCH såklart massor av planering inför USA! har fått mina flygbiljetter och har även hittat några tjejer som jag ska vara med på au pair skolan i NY. 
Har även kunnat boka platserna på flyget, ska sitta bredvid en tjej som heter Zanna och hennes kompis Julia. De verkar super trevliga och ska bo i närheten utav mig, kommer bli super kul!!
 
Har även börjat packa fram lite saker jag ska ha med mig, kläder jag inte använder för tillfället, jackor ( hur kall vinterjacka ska man ha med sig egenligen??) 
Har även packat fram mina favoritkryddor, deo och the. har hört av tidigare au pairer att det är just detta de har saknat mest.. ska även ta med kaviar, haha min älskade kaviar!! 
 
När jag Zanna och Julia landar i NYC kommer vi att åka till au pair training school som ligger på Long island, där kommer vi spendera våra första fyra dagar med lektioner om au pair livet, som jag har förstått. NI som läser här kommer ju få reda på vad dagarna innehåller. 
Sedan efter de fyra dagarna kommer jag åka ut till min värfamilj i Morristown, jag är så nervös!!!! 
Har även skrivit lite med familjen och berättar om mina dagar och de om deras. har även börjat fundera på presenter till värd familjen, har kommit på vad jag ska ge till mamman och pappen men barnen är så svårt. Kan inte ge Svenskt godis då det ena barnet har diabetes. men vi får se vad det blir. om ni har något förslag på någon present till en 9 åring och snart 11 åring så hojta till i kommentarsfältet :)