JAG HAR MATCHAT!

 

Som ni ser i rubriken så har jag matchat med en familj.

Jag har varit i matchningsprocessen ett tag men det har inte fungerat med de andra familjerna,
och med denna familj känns det bara rätt. 
 
Vaknade upp med en vänförfrågan av deras nuvarande Au pair
och då insåg jag att de ville ha mig som au pair. 
 
När jag pratade med deras nuvarande au pair för någonvecka sedan.
Då bestämde vi att vi skulle lägga till varandra på facebook för att kunna prata mer,
om familjen bestämmer sig för att matcha med mig
och när jag då fick vänförfrågan insåg jag att de hade bestämt sig efter mitt samtal med pappan i lördags. 
 
Familjen då, de är två barn jag kommer ta hand om.
De bor med sin mamma och pappa i Morristown, NJ. 
 
De är två pojkar en 11 åring och en 9 åring.
11 åringen har diabetes och i och med att min mamma har det så tror jag att jag hade stor fördel där men även i mitt skidintresse. 
Just nu håller vi på att bestämma avrese datum och sådant. 
Detta är lite svårt i och med att jag inte har fått mitt schema för sommaren men har möte nästa vecka.
 
SÅ förhoppningsvis flyttar jag till USA den 10 Augusti.
 
 
 
 
 
 

 

#1 / / Lotta:

vad kul att du ska åka som au pair!
Jag ska på informationsmötet snart då jag har startat min ansökningsprocess. Jag har hört att det blir en intervju där, vad bör man förbereda sig för ?



Svar: http://apettersson.blogg.se/2015/june/au-pair-fragor.html#comment
Tankar om kärlek