Dag två på au pair skolan!

Vi hade en lång dag med många lektioner, imorgon väntar en ännu längre dag... 
 
Det har gått hyffsat bra, mysig tant som lärare. Hon påminner mig lite om en utav gymnasielärarna då hon också matchar alla sina kläder, haha. 
 
Kändes dock att min kropp är inställd på svensk tid. klockan 03 var jag klarvaken. så sista lektionen var jobbig då klockan var 23.30 hemma i sverige då... Sen gick allt över styr och jag och Mica har gått runt på campus och skrattat åt allt och ingenting. 
 
Nu ska jag i alla fall leta reda på min adapter och sedan bums i säng. 
 
kram! 
 
treats under lektionen är alltid bra, läraren har nog förstått det där med socker vid jet lagged. 
 
 
dagens pyssel under lektionen.
 
 
 
 
Avslutar detta inlägg med en otroligt charmig bild från oss svenskar i affären. SHit alltså, vad de har många saker, typ 140 olika flingor!!