A list.

3 saker jag ser fram emot
→ Min bästis födelsedag
→ Min födelsedag
→ USA!!!!

3 saker jag gillar
→ Träning. 
→ Alla i hela tjocka familjen, här räknas ellinors familj också in! 
→ Skratta! 

3 saker jag inte gillar
→ Osköna kunder på jobbet. 
→ Hårda osköna stolar 
→ fettigt hår

3 saker jag vill
→ Vara snäll! 
→ RESA!!
→ Att mina nära ska må bra! 

3 saker jag borde
→ Städa mer. 
→ Lära mig min kamera eller skaffa mig en ny. 
→ Äta bättre.

3 saker jag kan
Få andra på glatt humör. 
→ Laga god mat
→ Ha kul med nästan vem som helst

3 saker jag inte kan
→ Ha klackar en hel kväll...
→ Koncentrera mig för länge på något tråkigt. 
→ Sluta kolla på serier, kan kolla 3 säsonger på typ två veckor.. 

3 saker jag pratar om ofta
→ USA, hetaste ämnet just nu!!
→ Fest
→ Killar, Haha

3 saker jag önskar mig

→ En PT, haha min kropp behöver träning!!
→ En ny kamera. 
→ En klyscha på det också : Ett bra liv, hehe! 

3 saker jag blir lugn av
→ Mobilen, lite sjukt kanske 
→ Sängen med en kopp the. 
→ Bada badkar. 

3 saker jag ska göra i veckan
→ Planera fest. 
→ Fylla år YEEEEY
→ Träna!!

Publicerat i Allmänt
#1 / / MATILDA ROSQVIST:

vad rolig lista :D