Upplev östersund

 
 
Denna video skickade jag till mina värd föräldrar efter samtalet, tycker denna video är superbra för att visa just den stad jag kommer ifrån.  
De tyckte att de va en bra video och hoppades på att få se många skidbilder när jag kommer, haha det ska jag nog kunna fixa!!
 
Jag tycker att det är viktigt att dela med sig av sitt liv till värdfamiljen och det har jag gjort till båda mina familjer och i och med att jag delar mycket så delar de mycket tillbaka! Super kul.
 
 
Jag och familjen pratade även mycket om snön och att vi på vintrarna åker skridskor över sjön, tom några som åker till och från jobbet på det sättet under vintern! Detta tyckte pappan i familjen var sjukt häftigt så jag ska ta och visa honom denna video när jag kommer. (ovan) 
Tror han är lite sugen på att flytta hit till Sverige, mer vinter, sjö och fiske. Och dessa saker älskar pappan!