Fredag och lördag.

Så första jobb veckan är nu avklarad. Jag är så trött. Vet inte riktigt vad det är med mig just nu. Kanske är det för att allt är nytt? Hoppas på lite ny energi nästa vecka.
 
Igår var det tvättning på dagen och sedan hämta barnen och åka till karaten. Föräldrarna har följt med till alla aktiviteter denna vecka för att visa mig runt. 
Efter vi kom hem från karaten gjorde jag mig iordning och Mimmi kom och hämtade mig, vi åkte till mallet och sedan åt middag. 
 
Vaknade upp imorse och det var dags att åka till Karaten igen, denna gång följde pappan och hunden med också. Vi åkte efter vi släppt av barnen på karaten till en hund park där dodger fick springa runt och leka i 1,5 timme. 
Vi hämtade barnen och åkte hem. Sedan dags för M med sin sy lektion, efter det var jag ledig så jag åkte till wallmart och köpte lite inslagnings saker för presenterna till värdfamiljen.

Ikväll ska vi på en Musikal på ett av high schoolen här där familjens vän ska spela ikväll. Det blir kul :)
 
 
Så fint när vi körde hem igår från karaten, dock SÅÅ mycket bilar..
 
 
Hund parken..
 
Att ha egen bil är skönt, har övat mycket att köra runt i den då den är väldigt stor. Här vid ett rödljus = selfietime ;)
 
 
#1 / / Anonym:

Hejsan! Jag är au pair i PA och har varit här i två veckor. Just nu trivs jag inte alls och har en otrolig hemlängtan. Jag vet att alla säger att jag måste ge det mer tid och jag har lovar mig själv att vänta två månader för att se om det blir bättre. Trivs inte alls i USA överhuvudtaget. Det är så svårt att vänta ut tiden när man gråter varje dag. Vad ska man göra?