Hos nya familjen!

I lördags kväll anlände jag till nya familjen. De hämtade upp mig på stationen.. Mår lite dåligt över min tunga väska som min värdpappa fick lyfta upp i bilen. HAHA.
Vi åkte på restaurang och åt, skulle vara cheese cake factory men det var 1.5 timme kö så vi gick till stället bredvid. Det var väldigt gott, åt en sallad med kyckling.
 
Barnen är helt underbara föräldrarna också. De är super mysiga och har verkligen den där familje känslan.
I Söndags packade jag upp och åt och umgicks med familjen. Pysslade lite, snackade, spelade spel och sedan var det dags för dem att åka till kyrkan. Jag skypeade med mamma och pappa då.
 
Idag var min första jobb dag. Jag fixade frukost och lunch med hjälp av mamman. Det gick bra och sedan gick jag med pappan och barnen till buss stoppet. Blev presenterad för busschauffören och sedan gick vi tillbaka. Såg även min bil på "familje parkeringen" här i kvarteret. ALLTSÅ ja.. Jag hoppas innerligt att bilen har back kamera, för annars är jag KÖRD!!!
 
Fick ett samtal av mamman mitt på dagen om att hon kommer hem och hämtar mig då en av tvillingarna inte mådde bra. Så vi åkte och hämtade honom och åkte hem. Fick i honom lite medicin och sedan lade vi honom i badet. 
Sedan blev jag ledig igen och nu ska jag precis börja igen. Jag hoppas att pappan kan ta sig från jobbet då jag får följa med och hämta barnen och kan se mig omkring här och förhoppningsvis köra lite. Annars blir jag hemma med ena tvillingen.
 
En snabb uppdatering men det är så mycket att ta in så när jag väl är ledig vilar jag mest..