Black friday och bio.

Idag är det black friday här i USA. Det är nu amerikanarna börjar köpa sina julklappar. Förutom min familj då. Mamman var redan färdig med dem för 3 veckor sedan. 
Min värd familj är inte heller ett sånt stort fan av Black friday, förutom G då. Våran shopaholic här i familjen. Och även vår fashionista. Så roligt när hon kommer in varje helg morgon och frågar vad jag ska ha på mig. Oftast har jag inte bestämt något så då frågar hon alltid om hon får stylea mig. Självklart får hon det. Vissa dagar blir bättre än andra. 
 
Idag ska hela familjen + mormor iväg på bio. The good dinosaur. ska vi se. Jag tror jag är mer taggad än barnen.
sedan hinner jag förhoppningvis springa in på mallet och köpa två julklappar som jag väntat med att köpa. Är rätt taggad på att se  hur mycket folk det är på mallet. Känner inte att jag behöver hanlda, mer gå runt och se hur galna människor är. Haha. 
 
Har även börjat känna en liten panik över julklappar, Vad köper man till värdbarnen som redan kommer få allt de vill ha? Till värdföräldrarna som redan kan köpa det de vill ha? till mamma, pappa som jag behöver skicka över atlanten? Till vänner där hemma? 
Jaja, jag får åka till mallet och kika nästa vecka.