En annan helg i DC.

En till helg i DC men denna helg var speciell. Felicia var nämligen här, hon kom hit med sina tjejer. Så i Lördags åkte jag in och mötte upp henne, Josefine och Elin. Samt Klas, en annan au pair som bor här i Virginia. Vi hade en toppen dag och jag kom hem rätt sent på kvällen. 
Vi såg alla monumenten, hälsade på Abraham Lincoln igen samt Obama. Skrattade tills jag fick ont i magen och tårarna sprutade och fick krama om min allra bäst Felicia en hel dag. 
 
De åkte hem på Söndagen och jag har verkligen insett att jag måste åka och hälsa på Felicia snarast! Får helt enkelt bli några weekends upp till New York i sommar :)
 
 
Lånade bilderna från Josefins Facebook, så ni som är vän med mig på facebook kan säkert se fler. Kram och Godnatt från Ett varmt Virginia.
 
#1 / / Anonym:

Hej! Ska åka som Au Pair själv och tänkte fråga om du kan tipsa lite med spara pengar osv, jag vill resa mycket under mitt år och tänkte därför fråga hur mycket du tycker man bör spara av sin lön varje vecka för att kunna resa till tex, new york, Florida Cali kanske Hawaii osv, ska själv bo i Virginia! :)