En dålig dag som blev en bra dag.

Denna dag började verkligen i kaos. Jag glömde telefonen i källaren när jag städade där uppe. En mäklare ringde och ville visa huset så han kom istället till dörren så jag fick gå ut med hunden och ta en långpromenad med honom. Visade sig att jag då har glömt telefonen hemma, igen... Såå när jag kommer hem och ska gå in igen har mäklaren låst dörren i källaren, där jag går in. Jag har inte ens en nykel till huset..
Så ja där sitter jag utan telefon och utelåst med hunden. Lyckas dock få Wifi på min svenska telefon och får tag i min värdmamma, haha. 
 
Jag fick sitta ute i 1,5 timme och vänta på att mäklaren kom och låste upp dörren och då var det nästan dags att börja göra sig iordning för att hämta barnen. När vi sedan åkte till dansen såg vi en bilolycka så barnen blev väldigt intresserade och pratade mycket om det och hur viktigt det är att man kollar på vägen och inte skriker onödigt i bilen. ( Vilket de har gjort sen jag kom hit, haha) 
 
 
Ikväll åt vi grillat och satt och pratade länge, jag och min värdmamma kommer ofta in på ganska djupa samtal, idag var det psykiskohälsa då hon försöker hjälpa en kille med detta just nu och jag kan också känna för det då jag har haft nära vänner som inte mått bra, vi hade en super mysig kväll. Pratade lite praktiskt om LCC möte, möten, Resa osv så det var skönt. 
 
Nu är det sovdags. kram.