En kaosartad helg.

Det har varit mycket nu på senaste. Jag har jobbat otroligt mycket och det har varit kaos hemma med allt med flytten. Igår hade vi husvisning så jag kunde inte vara hemma på hela eftermiddagen. Så från 12- 18 satt jag på mallet, efter någon timma kom Ida och mötte upp mig för att sedan samla hela gänget så anslöt mimmi också. Vi köpte lite mat i food court och satt och pratade. De är iväg på semester från idag, inte alls avundsjuk, nejnej. 
 
Idag är det måndag och jag är redan så trött. Sitter just nu på Starbucks på mallet då jag verkligen insett hur viktigt det är att komma ut ur huset minst en gång per dag så efter uppstädning hemma och en tripp till gymmet så sitter jag här med en is kaffe då det faktiskt är lite varmt ute idag. Ska kika lite på ett par ballerina skor då jag inte alls har några sommar skor med mig förutom flipflops.. haha.