En somrig helg.

Helgen kom och jag jobbade på Lördagen, det var karate, fotboll x2, husvisning och sedan en sylektion. Efter det gick jag off och åkte och hämtade en ny tjej, vi åkte till old town vilket var mysigt. Vi har inte så mycket gemensamt så jag tror inte riktigt att vi kommer umgås, men det var trevligt. 
 
I söndags blev det Old Town igen fast med Mimmi, Victoria och Emma. Det var mysigt och väldigt varmt. Värmen har nämligen dykt upp här nu så det är sommar väder. Och jag njuter till 1000. 
 
Igår var jag hemma och tvättade hela dagen, gymmade en stund, pratade med mamma om en resa jag ska göra i Maj och solade såklart. Det lite negativa (om man nu kan se det som negativt) är att jag bränner mig lätt i början, och när man inte sett solen på ett tag vill jag ju bara ligga ute och sola. 
 
NU ska jag ta vara på solen innan jag hämtar barnen vid bussen. 
 
 
 T´s fotbolls träning under fredagkvällen efter Karaten.
 
Hämtade upp en ny tjej i detta fina hus, helt nybyggt och väldigt fint kvarter. 
 
 
Fina träden inne i Oldtown.
 
Haren som bor på gatan, djuren här i USA är inte alls rädda, denna lilla krabaten stod mitt i gatan när jag körde förbi.