Idag lärde vi oss att cykla!!

Japp idag släppde det för T. Idag kunde han cykla utan stödhjul. Vi har övat på att cykla vilket inte alls har intresserat honom innnan men jag brukar få med tvillingarna för att cykla när vi ska hämta J vid busshållsplatsen. Idag frågade T om jag kunde ta loss hans stödhjul då de var för lösa. Frågade om han ville att jag skulle skruva fast dem men icke. Han hade bestämt sig, han skulle cykla utan. Han frågade om jag filmade så jag kunde skicka det till mamma och pappa och D ( deras förra au pair) så jag har det på film med. Måste fråga mina värdföräldrar om jag lägger upp det. Så himla kul!
 
Idag är man en stolt au pair.  
Idag har jag planerat med min värdmamma om resor och kurser men mer om det imorgon nu ska här sovas!!
 
Obs bilden från igår, idag cyklade vi utan stödhjulet.
Gå med hunden till bussen för att hämta barnen.