Podcasts Del 2.

Som ni läste för några inlägg sedan så lyssnar jag på många podcasts. 
Alla fick inte plats i ett inlägg så  här kommer tips på några fler underbara podcasts.
 
Ångestpodden 
Detta är kanske den VIKTIGASTE poddcasten jag lyssnar på. Det är två underbara tjejer som pratar om psykiskohälsa. Ett av de största problemen vi har i Sverige. De intervjuar personer om psykisk ohälsa, pratar egna erfarenheter. En super bra podcast som också är Super viktig. Vi måste börja prata mer om Psykisk ohälsa. 
 
Lyssna på Podcasten HÄR.
 
 
Mathilda och Andrea
 
Mathilda Lundqvist och Andrea Hedenstedt två stockholms tjejer som bor i Stockholm. De båda bloggar och pratar om allt mellan himmel och jord. En härlig podcast med mycket skratt. 
 
 
 
 
 
Au pair 24/7
 
Började lyssna på denna podcast när jag var i Rematch, tror detta hjälpte mig med att hitta energin till att hitta en ny familj. 
De pratar om au pair livet, förberedelser, problem, ja en au pairs vardag. 

SÅ för er tjejer (och killar) där ute som vill bli au pair, in och lyssna.
 
 
 
Måndags Pepp
 
Hanna och Ellinor är två spontana och framgångsrika tjejer som båda bloggar. De träffades när de skulle resa tillsammans och blev bästa vänner.  Väldigt inspirerande tjejer som båda är väldigt frammåt och drivande. Härlig energi i podden. 
 
 
 
 
 
Säker stil 
 
Haha detta är min "Morgon Podd" lyssnar alltid på Ebba och Emilia på morgonen när jag gör barnens frukost och lunch på morgonen. Pausar och startar igen när jag städar undan frukosten.
De pratar om "säker stil" basplagg, hur man klär sig i skidbacken, en härlig mode poddcast som kan behövas här i AU pair livet då det enda jag klär mig i är mjukis kläder, haha.