Six months.

 
 
Hör och häpnas!!! Idag var det ett halvår sedan jag satte mig på planet och lämnade svensk mark. Vet inte riktigt om jag ska hurra eller gråta, lite så känner jag just nu.
 
Är så stolt att jag klarat det såhär långt, efter allt med rematch och börja om på nytt. Jag är både glad och ledsen att tiden går så snabbt. För ena dagen inser man att det inte är lång tid kvar tills jag åker hem men andra stunden så blir man lite skrämd/ ledsen över hur snabbt allt har gått. 
 
Jag har inte kramat om  min bästa vän på över ett halvår, inte ätit svensk tacos på över ett halvår och inte kramat om min Mamma hemma på ett halvår. Men att veta att sex månader flyger förbi och att tiden går så fort tills jag får göra det igen gör mig glad men samtidigt vill jag att tiden ska gå långsammare eftersom jag trivs här som fisken i vattnet och skaffat mig vänner och en extra familj för livet. Har kommit in i det stadiet där jag känner att oavsett om jag är hemma i Sverige eller här i USA kommer jag alltid att sakna någon eller något. 

För att bara summera lite vad jag hunnit med detta halvåret (mest för min egen del eftersom man glömmer så himla lätt) ;
- Top of the rock
- New Jersey
- Washington DC
- New York, både innan rematch och tillsammans med värdfamiljen. 
- Flytta till Alexandria, Va
- Six Flags 
- Frihetsgudinnan
-Gettysburg 
- Amish country
- Firat Thanksgiving och Amerikans Jul.

Ja lite utav alla roliga saker jag fått vara med om än så länge. Och ännu fleeeeeeer roliga saker har jag att se fram emot de kommande  sex månaderna!! 🇺🇸 life is good
 
 
 
 
 
#1 / / Ellinor:

Dina kramar <3

Svar: <3
Au pair i New jersey 2015/2016