We are...

MOVING. Japp vi ska flytta. 
Allt är inte riktigt klart än men vi har de senaste veckorna packat ihop huset för att lägga ut det på försäljning. (Det är så tomt i huset nu..)
 Det har varit stressigt och jobbigt. Jag har jobbat otroligt mycket och försökt att hjälpa så gott som det går. Men jag får ju såklart igen det sen. 
 
Vi ska flytta ungefär 40 minuter bort då skolorna här i Springfield inte är tillräckligt bra för barnen. Föräldrarna är väldigt mån om barnens utbildning och vill att de går på en AP skola ( Avancerad program). Det är både kul och jobbigt att flytta.  Flytta från vänner, byta område, samtidigt som jag är så sjukt taggad på att hitta i en annan stad och allt annat som hör till en flytt. 
 
Familjen har varit och kollat på lite olika hus och har fastnat för ett som jag fick se lite bilder på igår. (LÄNGTAR TILLS JAG FÅR VISA ER) De har en fantastisk baksida med stor tomt. Så jag hoppas verkligen vi flyttar dit men som sagt inget klart än. Men nu vet ni i alla fall varför jag varit frånvarnade. Pga mycket jobb och efter jobbet har jag däckat i sängen eller hjälpt till att packa huset. 
 
 
#1 / / Anonym:

Hej!
Jag ska i agusti flytta till Potomac falls, sterling i Virginia! Jobba som Au Pair åt tre barn och det ska Bli så kul!!
Tänkte bara fråga om du har några tips på vad jg kan göra i Virginia och DC, allt från nöjen med barnen till shopping osv för mig!
Vart ska ni nu flytta? Vem vet vi kanske ses! :)
Hoppas att du kan hjälpa mig lite haha :)

#2 / / Sara:

Jag igen haha, tänkte även fråga om du har några tips på vad man kan köpa till familjen! Mamman är svensk, annars har jag tre barn på 6,4 och 1 år när jag kommer!

Svar: Hej jag lägger upp ett inlägg med svar på dina frågor, superkul att du kommer hit!! kram!
Au pair i New jersey 2015/2016