Flygstrul och Chicago.

Så, det var äntligen dags för lite semester, i lördags efter min museum klass skulle jag åka till Chicago. Fick under min klass reda på att mitt flyg var inställt men jag kunde boka om mig för senare på dagen, sagt och gjort.
Fick skjuts av Robert till flygplatsen och precis när han ska lämna av mig får jag ett sms, mitt flyg är två timmar försenat. I och med att vi inte hade ätit middag än så åkte vi och åt lite mat. Helt okej mat på en liten restaurang nära flygplatsen.

Fick under middagen sms om att den var tre timmar försenat, kände redan då att jag skulle komma fram till Chicago så sent på kvällen kände mig inte trygg att åka från flygplatsen till Chicago någonstans. Visste inte riktigt vart jag skulle eller så, så jag bokade om mig på ett flyg nästa morgon.

 

Spenderade kvällen tillsammans med Robert och hans vänner på militärbasen där han bor. Det var väldigt trevlig och jag såg min första OS match för detta år, haha. Vi har ingen tv hos mina VF än. Eller vi har tre men de är inte uppsatta sedan flytten.

 

Vi kollade på boxningen på en restaurang inne på militärbasen. Så kul.

Är förövrigt riktigt coolt att vara där inne då det är som en liten stad fast innanför stängsel.

 

Så söndag förmiddag kom jag äntligen iväg till Chicago.