New york dag 3

 
 
Long time no see. 
Jag tar igen mig där jag lämnade bloggen senast. Jag har haft tiden men inte orken till att blogga, så lat man har blivit.. haha. 
 
Söndagen på vår New York resa var en härlig dag om man undviker mina humörsvängningar när jag är hungrig. 
Vi började dagen med att hyra cyklar på manhattan och bestämde oss för att cykla ner till batterypark och där ett lunch stopp för att sedan cykla vidare till Brooklyn bridge.  På vägen ner till Battery Park så möttes vi av avspärrningarna för Pride som var i new york då, så vi fick cykla hela lower 9th ave helt utan trafik, rätt häftig känsla,
 
Nere i Battery Park mötte vi upp fina Felicia och hon hängde med oss några timmar. 
Vi cyklade över brooklyn bridge för att sedan cykla tillbaka över manhattan bridge, tips för er som är där. Där får man nämligen en helt amazing view över hela brooklyn bridge. Super fint verkligen. 
 
Efter de cyklade vi och lämnade tillbaka cyklarna och köpte en väl förtjänt glass. 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Camilla:

Kul att du är åter på bloggen, har saknat dig🙂!