On top of Chicago.

Måndagen började jag med en promenad upp till Willis Tower. Den högsta byggnaden i Chicago. På vägen dit hittade jag postkontoret i chicago och andra fina byggnader.

Willis tower var så fint. Så himla häfigt att se allting från ovan. Är otroligt glad att jag åkte dit först av allt på morgonen då när jag lämnade var det smockat med människor och man fick köa in i Glasburarna. Passade på att ringa mamma och visa henne utsikten lite.

 

Efter willis tower gick jag ner till de andra museumen. Gick in på field museumet, vilket var coolt. Mitt favorit rum var det med smyckerna, så himla fina smycken där inne.

Fick även se en liten film, den var dock inte lika bra som den på akvariumet. Efter det gick jag vidare till KOLLA NAMNET, det skulle dock stänga rätt snart, hade hoppats på att kunnat spendera mer tid där menmen. Mueumet handlade om rymden och alla planeter. I Slutet av museumet fick alla en resa till rymnden.

 

Museumet stängde och jag gick till hotellet, gick precis vid båthamnan ända upp till hostelet, hämtade min väska och gick till det nya hotellet där jag skulle spendera natten.