Klass i Baltimore.

Så, då har jag börjat på mina 6 credits som jag behöver ta här i USA. Eller jag har väl kommit rätt bra väg på dem, i helgen tjänade jag ihop 4 av dem. De 4 creditsen fick jag för att jag gick en Interior design klass. Det var super kul och super intressant och det är faktisk någonting som jag skulle kunna tänka mig att göra i framtiden. Vi fick lära oss om belysning, färger, hur man väljer "rätt" möbler och Green design. Det var som sagt jätte kul och jag träffade en tjej som bor i Vienna vilket inte alls är långt här ifrån så det var kul. 
På lördagen var det bara massor av teori från 8.30 -6.30PM LÅÅÅNG dag, sen åkte vi tjejer som bodde över in till baltimore och åt middag, var super mysigt och sedan till hotellet för att göra läxan vi fick.

Vi skulle börja planera ett rum med möbler färger osv. Idag fick vi färdigställa allt tillsammans som grupp, lägga ihop alla ideer och färger. Jag ska inte säga att det var lätt för det var det inte, Alla är från olika kulturer och är vana vid olika färger och till och med hur man sitter och äter. Mexicanaren i vår grupp hon har aldrig hemma i Mexico suttit vid ett vanligt bord och ätit och tycker det är super konstigt.
 
Det var som sagt en givande och rolig kurs.
Här har ni vår "plan" för vårt rum.