Baseball

I Söndags var det dags för Baseball, det var super varmt ute och vi blev räddade av blåsten. Vi fick biljetterna av Idas LCC då vi hade hjälpt till på Cultural fair grejen för några veckor sedan. Så snällt av henne verkligen. Tror jag gillar hennes LCC mer än min egen, haha. 
 
Vi hade helt okej platser, jag är glad att vi satt där vi satt då vi annars hade haft sol på oss hela tiden och det skulle jag nog inte ha klarat.
Vi fick lite "regler" från idas LCC så vi kunde läsa på om baseball och så. Det var faktiskt super kul att kolla, och vårt lag vann, Sista minutrerna var så kul!! Vi tog sedan metron hem som var full av glada människor. En toppen dag med bästa tjejerna! 
 

Ska försöka övertala mamma och pappa att gå på en match när de är här. Så mamma, när du läser detta kanske du kan svara på min fråga på Skype? 

Kramkram.