Roadtrip

 
 
För två veckor sedan tog vi vår fina hyrbil och körde söderut. Ida och Mimmi hämtade upp bilen vid 18 tiden och efter det hämtade de upp mig. Så vid 19 tiden var vi på väg och vårt första stopp var Wilmington. Det var Ida och Mimmi som körde fina bilen eftersom jag är för ung för att hyra samt att tilläggs kostnaden skulle vara rätt mycket då jag inte ens är 20 år..
 
Första dagen spenderade vi då morgonen i Wilmington och kollade runt på olika sevärdigheter där, blandannat öppningsbron till One tree hill!! 
Vi körde sedan vidare till soutport och Myrtle beach där det spöregnade, så vi bestämde oss för att börja åka till vårt nästa stopp Charleston i South carolina. Där regnade det ännumer så vi åkte och kollade på bio istället. 
 
Vi vaknade upp till ännu mer regn och åska så vi bestämde oss för att turista genom bilen.
Vi åkte sedan tillbaka till North Carolina, Charlotte och oj vilken fin stad, där skulle jag kunna bo. 
 
Vi åt middag ute på en restaurang och gick runt hela kvällen för att sedan krasha i våra sängar. 
På måndagen var det dags att styra bilen hemmåt, vi åkte bland annat på blue ridge highway och det var SÅ fint. Vi stannade på subway på lunch och sedan på Wendys på gratis glass, haha. 
 
Jag är så tacksam över att ha Ida och Mimmi vid min sida (och på resor), så underbara tjejer! 
<3