Dans och tornado varning.

 Sitter just nu på dansen och väntar på Twinsen. Vi behövde inte hämta upp J idag då han hade bokklubb så jag kanske får hämta upp honom om trafiken är illa för min värdmamma. Håller på och kollar lite reseplaner inför memorial helgen, är så taggad över slutet av maj och hela juni, juli för den delen också!!
Idag är det endast 16 dagar till semester, 53 dagar tills jag kramar om mamma och pappa samt 49 dagar tills vi FLYTTAR. Och ja juste, vi sålde huset förra veckan så nu är det klart, 21 juni flyttar vi till nya huset. Är både taggad och lite rätt. Taggad för att flytta och inreda mitt rum osv men också rädd över hur mycket jobb det kommer att bli.. menmen det får vi lösa senare. NU ska jag återgå till att skriva med bästis samt planera resan!! 
 
Ikväll är det dags för en tornado varning igen, vi hade en igår men den var inte här i området, ikväll kan den dock komma till oss. 
 
KRAMKRAM.
 
ååh vad jag saknar dig <3 
#1 / / Ellinor:

Love you ❤️