Förkylt och semester.

Med bara 3 ynka dagar kvar till semester har jag gått och blivit sjuk. Eller ja, det började väl i Fredags och har bara blivit värre. Idag har jag bara varot hemma och vilat, åt en lång frukost och tvättade och kom precis ut ur en varm dusch så nu kan jag faktiskt andas lite genom näsan.  Ska precis börja lägga ner (början) av min packning i väskan så det är ur vägen, ska även skriva ut flygbiljetterna och sånt :)
 
I lördags efter jobbet åkte jag till Ida för att kolla på Eurovision vilket var kul. Vi åkte sedan hem till mig så jag kunde göra mig iorndning för att hämta MImmi. Vi åkte sedan till Dave & Buster´s. Hade en toppen kväll och kom hem vid 1 på natten. 
 
Igår åkte vi till Ikea och åt mat samt så handlade jag lite choklad till Familjen jag ska hälsa på i Florida, SÅ taggad nu alltså. 
 
Efter det åkte vi till en tysk butik som säljer svenskt pärlsocker så jag handlade det och vi åkte hem till mimmi för att boka hotell till vår North carolina resa som vi ska på under Memorial Helgen.