Huntley Meadows park.

 Igår var det min lediga dag. Jag vaknade med en förfärlig huvudvärk som inte ville släppa. Gick upp och grattade min värdmamma på morsdag och gav henne mina presenter. Blev två små hemgjorda tavlor med bilder på mig och barnen samt en almenacka, haha. SÅ vi kan planera flytten bättre än vad de har gjort än så länge. 
 
Jag åt frukost ute i SOLEN som faktiskt visade sig efter alldeles för många dagar med regn. Idag är det regn igen.. Efter frukost passade jag på att prata med mamma och pappa och sedan åkte jag till Mimmi och vi åkte till Huntley Meadows park och gick runt. Super fint och det var så skönt att komma ut. Väldigt fint där, sedan åkte vi till Oldtown för glass och frappe samt en runda på Paper Source och planerade fester vi ska ha när vi kommer hem. Haha vi har en riktig affärsplan för det där ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Renée Risberg:

Så fina bilder!!

Svar: åh tack fina du! <3
Au pair i New jersey 2015/2016