Sedan sist.

Dagarna flyger iväg här borta? Det inte Måndag igår? 
I Måndags var det LCC möte och jag blev upphämtad av mimmi för mötet. Vi åkte iväg till Golfbanan och spelade hela kvällen, Super kul verkligen. Lite tråkigt dock att halva gruppen lämnar efter de har signat upp att de varit där.. Menmen. 
 
I tisdags var det en lång dag, mötte upp Ida och Mimmi på mallet, barnen lekte i Playarea och sedan åt vi lunch. Kom hem och gjorde smoothies, packade dans och fotbolls väskan till M. 
Åkte hem med grabbarna och Läraren och piano läraren kom samtidigt som jag började med middagen. 
 
Jag och pappan var ensamma med barnen då Min värd mamma var och höll i en klass kring kost och sånt. Det gick bra men slutade väldugt sent.. 
 
Idag har jag varit på gymmet och ska strax klä på mig och städa upp på rummet. Var även iväg och köpte lite grejer till min resa nästa vecka. Ska bli så kul men är också SÅ nervös. Blir alltid det när jag ska passa tider med flyg och tåg osv når jag är själv. Har nämligen en förmåga att tappa bort mig..