Tuesday.

 Här i Helgen var det ju faktiskt ett år sedan balen så bjuder på en utav många bal bilder. Åh vad jag saknar dessa kvällar. 
 
 
En till arbetsvecka har snart passerat. Eller i alla fall för mig. För på Torsdag morgon åker jag till Florida.  
Bara ikväll och imorgon kvar som väntar.
Igår var en bra dag, barnen har överöst mig med kärlek och att de kommer sakna mig under min Florida resa. De håller även på att övertala mig att fölänga mitt år, haha. När de inte vill äta säger de " Anna If you extend your stay I will eat my food". Men jag kan inte lova dem någonting heller. 
 
Ikväll väntas det, dans, fotboll ( om vädret tillåter), läxor, piano lärare och Cello samt fiol. 
Jag hade tänkt att försöka ta mig till gymmet under dagen men det orkade inte min förkylning med, Blev en 2 timmars power nap och nu sitter jag på favorit platsen, Starbucks. Herregud vad mycket pengar jag spenderar här. Vill nog inte ens veta hur mycket, måste nog bli ändring på det.. 
 
Pratade även med Viktoria som har kommit till sin nya familj, är så glad för hennes skull. Så nu får det bli en resa upp till henne i Pennsylvania. 
 
Jag hoppas att mina dagar i Florida blir super bra och avslappnande, verkligen det jag behöver. 
 
Hoppas ni alla mår bra, kram!