Min födelsedag och bio.

Mitt födelsedags firande började redan på fredagen.
Min familj hade nämligen fixat en middag med deras vänner, bakat kakor och sånt. Jag hade bokat in bio med Annie.
 
Middagen var så fin, innan efterrätten bad de mig att gå in på mitt rum, jag gjorde mig iordning och de sa att efterrätten var färdig så jag kom ut, Ett litet ljus och en ljuvlig "Happy birthday" sång sjöng de, sedan fick jag min present. Blir så bortskämd här borta.
Fick ett present kort på scrapbooking.com, Perfekt för mig som älskar scrapbooking ju.
 
 
 
Jag och Annie såg "Bridget Jones's baby", Filmen var toppen och den var så peppande, dansade mig ut från bion. Haha. Vi kom till en vad jag antar var en helt ny bio salong. Den var super lyxig. Stora stolar som man kunde reglera så man nästan kunde ligga ned, så skönt. Och sedan en bricka framför sig, den behöver man verkligen pga den stora drickan samt popcornet.
 
När filmen startade var det bara jag och Annie samt två andra tjejer. När filmen började kunde vi knappt höra ljudet. Så en utav tjejerna gick och sade till. Istället för att höja till normal nivå höjde de för mycket. Så vi fick säga till igen, haha. Inte något som händer varje dag precis. 
 
Efter filmen åkte jag hem och lade mig, vaknade och mamma och pappa ringde på morgonen, pratade med dem på morgonen och sedan kom min värdfamilj in med present från mamma och pappa samt blommor. Så himla fint av dem.
Vi åt frukost ute i gården, blev french toast (min värdmamma gör de bästa). Sedan roddade vi om för fotboll.
 
Imorgon får ni se vad jag gjorde på eftermiddagen.