Amerikans fotboll.

På kvällen bjöd de med mig på amerikansk fotboll det var ett ”pre season game” så det var sjukt kul. Eftersom en utav killarna jobbade som ”skrivare” så fick vi biljetter/ tillgång till att före de började att gå ner på planen och kika runt. Jag själv som inte har någon aning om vad jag såg förstod inte när alla började klappa när de såg en gubbe i blå kavaj. Stod och log och såg ut som jag förstod. Han var visst en väldigt känd gubbe.

 

SÅ om någon ser vem det är på bilden, hojta gärna till för jag har glömt bort hans namn.

Vi fick se när spelarna kom in på planen och började stretcha och värma upp. Vi gick sedan upp till våra platser och köpte lite mat att äta under spelet.

Det var verkligen så kul att kolla på och lära sig lite utav reglerna. Jag gillar dock baseball mer än amerikansk fotboll.

 Efter matchen var slut tog vi en cykel taxi till mitt hostel och sedan var det god natt för en trött Anna. 

 

 
 
 
Någon som vet vem gubben i blå kavaj är??