Hos LCCn

På tisdags kvällen kom jag till min LCCs hus och blev välkomnad med öppna händer. SÅN lättnad över att vara ute ur gamla huset.

Fick träffa hennes barn och hennes man, fick god mat och en super skön säng, haha.

 

På onsdagen åkte vi till gymmet och tränade ett pass vilket var sjukt kul men lite jobbigt. Sedan åkte vi till affären och köpte middagen, jag skulle göra svensk tacos. 

 

Fick min första match i rematchen vilket jag inte trodde att jag skulle få då jag endast hade 1,5 månad kvar. Denna familj var från Californien och hade 5 pojkar. Var först lite osäker på om jag skulle klara av det men efter att ha pratat med mamman ändrades min inställning. 

 

Vi åt middag och min guacamole gjorde succe hos både barn och vuxna. 

haha. Sedan hängde jag med barnen och lekte med dem och gick sedan och lade mig.

 

 Pressat ner 10,5 månad i några få väskor..