Min nya familj. Catch up.

Så, det gick några dagar och jag pratade med olika familjer men det var en som stod ut. Den första. Jag litade inte alls på mig själv i och med att jag förra gången också tog första familjen, och hur gick det? 
 
Jag pratade fram och tillbaka med mamma och pappa samt min LCC. Och min LCC, åh vilken underbar människa, öppna upp sitt hus och inkudera mig i hennes familj under den veckan. Det hjälpe verkligen också. 
 
Jag skrev ett mail till California familjen, familjen med 5 pojkar och sade att jag gärna ville vara deras au pair för resterande år, alltså endast 1,5 månad. 
10 minuter efter skickade mamman ett så fint meddelande och välkomnade mig till familjen. 
 
Hon ringde till kontoret så de kunde börja boka biljetter, vilket tar ca 3-4 dagar att fixa. Så på torsdagen åkte jag äntligen till min nya familj. 
Alla flyg gick bra, hade en mellanlandning, mina väskor gick igenom även med lite övervikt, haha. Hur packar man nästan 11 månader i två väskor?? 
 
 
 
Mamman och barnen kom och hämtade mig på flygplatsen, alla kom ut och hälsade med namn och en kram, blev så välkomnad. På vägen hem visade mamman mig lite olika områden och sånt. Vi höll även på att krasha, haha. Min värdmamma såg inte rödljuset och började köra rakt in i korsningen, menmen vi klarade oss finfint och alla är hela lika så bilen. 
 
På eftermiddagen visade barnen mig mitt rum, gården, poolen och sina vänner på gatan, vi hängde hos grannen och spelade basket och andra bollspel och gosade med grannens valp. 
 
På fredagen var min första jobb dag och jag fick köra barnen, vi åkte med hunden till vetrinären då han hade ett sår på halsen, 
Vi åkte även till en park och lekte av oss, bland det bästa är ju att barnen vet exakt vart deras träningar är så då visar barnen vägen. 
Sedan var det fotbolls träningar för de äldre, med minsta lekte jag i parken lite till. 
 
Lördagen spenderade vi hela dagen på fotbollsplanen 5 barn var av 4 av dem är med i fotbollslag så vi åkte från ena planen till andra. Var så varmt och fick mig en härlog bränna, Tycker om familje känslan när hela familjen är på fotbollsplanen och leker / spelar och kollar och hejar på. 
 
 
Barnen hade skrivit ut massor av bilder från min profil och min Facebook innan jag kom så mitt rum skulle kännas hemtrevligt, så mysigt verkligen. 
 
 
Här i califorien får vi ha fotbollsträning med en fantastisk utsikt, Detta är bara ett urav ställerna.