Seattle dag två.

Dag två i Seattle gick jag och åt frukost och pratade med mamma och pappa lite och förberedde mitt CV och personligt brev för att söka lite jobb hemma i Sverige.

Efter det gick jag ner till pirerna och gick till akvariet och kikade, Det var ett väldigt litet akvarium så jag spenderade inte mycket tid där inne.

 

Efter det gick jag på en båttur som gick över Elliot bay som visade hela skylinen och vi fick även se sälar. 

På båten träffade jag tre trevliga killar, de var på jobb där och hade eftermiddagen och kvällen ledig vi pratade väldigt mycket på båten och de var väldigt intresserade över Sverige och jämförde det med Amerika, haha. Efter båtturen gick vi till en närliggande restaurang där vi åt lunch, så gott. Åt pasta med lax, bästa pastan sedan jag var i New York med mamma och pappa.

Vi gick sedan vidare och kollade på Public market center där man kunde hitta allt, blommor, fisk, kläder smycken. Det var så kul att se, vi gick sedan och satte oss på ett cafe i solen.

 

Vad vi gjorde på kvällen får ni se imorgon dagens inlägg…